Wyszukiwanie produktów

W naszym sklepie możesz wyszukiwać produkty w następujący sposób:

1. Wybierz interesujący Cię dział w menu znajdującym się na górze strony (KOLEKCJA, OUTLET).

2. Następnie możesz przeglądać wszystkie produkty z wybranego działu, lub zawęzić wyszukiwanie do określonej kategorii np. Bluzki i koszule, Topy, Swetry, Spódnice itp.

3. Po lewej stronie ekranu znajdziesz również filtry umożliwiające ograniczenie przeglądanych produktów do określonego rodzaju, rozmiaru czy koloru.

Kupowanie

Po dotarciu na stronę interesującego Cię produktu należy wybrać odpowiedni rozmiar oraz kolor, a następnie nacisnąć guzik "Dodaj do koszyka" znajdujący się z prawej strony opisu towaru.

Twój koszyk

Produkty trafią do Twojego koszyka z zakupami, którego zawartość pokażemy Ci za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie. Przed złożeniem zamówienia, w każdej chwili możesz usunąć z koszyka dowolny produkt. Możesz również zmienić ilość zamawianego towaru. Aby kontynuować zakupy wystarczy kliknąć przycisk „Kontynuuj zakupy” – zawartość Twojego koszyka zostanie zapisana przez cały czas, kiedy będziesz poruszać się po stronie naszego sklepu.

Przeglądając naszą ofertę cały czas masz dostęp do swojego koszyka, odnośnik do jego zawartości znajduje się zawsze na samej górze strony. W koszyku wyświetlone są wszystkie pozycje, które zostały do niego włożone wraz z opisem rozmiaru i koloru, ilością i ceną. Podsumowanie wartości na dole dotyczy tylko towarów, nie obejmuje jeszcze kosztów przesyłki, które zależą od wysokości zamówienia i zostaną naliczone w późniejszym etapie.

Koszt dostawy i czas realizacji zamówienia

Przy każdym z naszych produktów znajdą Państwo czas realizacji zamówienia, uzależniony od dostępności danego towaru. Dostępność oznacza czas oczekiwania na wysłanie towaru przez sklep GREENPOINT.PL. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma swoje zamówienie w ciągu 24 godzin.

Przesyłka zostanie wysłana w ciągu 24 godzin (w dni pracujące) od otrzymania płatności.

Prosimy pamiętać, że czas doręczenia przesyłki zależy również od wybranej przez Państwa metody zamówienia.

OPERATOR

CZAS DORĘCZENIA PRZESYŁEK

KOSZT DOSTAWY

kurier.jpg

1-2 dni robocze od nadania

wysyłka od poniedziałku do piątku

9,99zł

1 do 3 dni roboczych od nadania

wysyłka od poniedziałku do piątku

8,40zł


Dostawa do sklepu stacjonarnego.

Do 5 dni roboczych od nadania

wysyłka od poniedziałku do piątku

Bezpłatne!

Koszt płatności przy odbiorze wynosi dla Poczty 2,47zł, DPD 1,10zł

Dla zamówień powyżej kwoty 150zł wysyłka jest bezpłatna.

Odbiór zamówień w sklepach stacjonarnych

Korzystając z dostawy do sklepów stacjonarnych i osobistego odbioru towaru nie płacisz za przesyłkę, bez względu na wartość zamówienia.

Jak korzystać z odbioru osobistego?

- Podczas składania zamówienia w koszyku wybierz opcję dostawy „Odbiór w sklepie”
- Z listy rozwijanej wybierz sklep, w którym chcesz odebrać zamówienie
- Korzystając z odbioru osobistego masz do wyboru dwie metody płatności: Płatność przelewem i Dotpay czyli szybkie płatności
- Czas dostawy do sklepu stacjonarnego wynosi do 5 dni roboczych
- Gdy paczka dotrze do wybranego sklepu, otrzymasz informację e-mail
- Aby odebrać zamówienie musisz podać nr zamówienia oraz opcjonalnie 4 ostatnie cyfry nr telefonu lub adres e- mail

Formy płatności

Wybierz sposób, w jaki chciałbyś zapłacić za swoje zamówienie:

1. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Dotpay.pl możesz zapłacić:

- przelewem zwykłym w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia na rachunek bankowy BGŻ BNP Paribas 56160010130002001160654151 (w opisie koniecznie proszę podać numer zamówienia)

- szybkim przelewem elektronicznym z wybranych polskich banków

2. Za pobraniem – za zamówienie zapłacisz gotówką listonoszowi lub kurierowi, który doręczy Ci zamówienie.

Dane adresowe i rejestracja

Po uzupełnieniu wszystkich danych dotyczących zamówienia zapytamy Cię o adres, na którym mamy wysłać Twoje zamówienie. W tym celu pojawi się okno z dwiema możliwościami:

1. Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło, a Twoje dane do przesyłki zostaną automatycznie uzupełnione. Jeśli chcesz, żeby zamówienie zostało wysłane na inny adres, wystarczy zmienić odpowiednie dane.

2. Podaj dane dostawy Twojego zamówienia. Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie musisz ustalić hasło, dzięki czemu otrzymasz konto na którym będą przechowywane Twoje dane oraz zamówienia.

Podsumowanie zamówienia

O podaniu adresu wysyłki jeszcze raz zobaczysz swój koszyk wraz ze wszystkimi podanymi przez Ciebie danymi. Upewnij się, że wszystkie dane są prawidłowe, a następnie kliknij na przycisk "KUPUJĘ I PŁACĘ". Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Anulowanie nieopłaconych zamówień

W przypadku gdy wybrałeś płatność przelewem będziemy oczekiwać na wpłatę do 7 dni. Po tym czasie anulujemy zamówienie.

Jeżeli jednak nadal będziesz chciała je zrealizować prosimy o kontakt z BOK

Zwroty ze sklepu internetowego

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia odebrania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo nas poinformować:

Informacja o odstąpieniu od umowy może do nas dotrzeć w formie pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę ze zwrotem. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar zakupiony w sklepie internetowym www.greenpoint.pl mogą Państwo zwrócić w każdym sklepie stacjonarnym Greenpoint, skorzystać z bezpłatnych zwrotów za pomocą Poczty Polskiej lub samodzielnie odesłać do nas towar na adres zamieszczony poniżej, wtedy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty wysyłki zwracanych rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Instrukcja zwrotu

- Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Zwróć towar"

- Zaznacz zwracane produkty

- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze podaj numer konta na który mamy zwrócić należność.
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą szybkich płatności Dotpay zwracamy automatycznie na to samo konto bankowe.

- Wybierz sposób zwrotu. Do wyboru jest "Zwrot w sklepie stacjonarnym" - tu wybierz sklep w listy, w którym chcemy dokonać zwrotu lub wybierz opcję "Bezpłatna odsyłka za pomocą Poczty Polskiej".

- Zatwierdź zwrot, klikając "Zatwierdź zwrot" i udaj się do sklepu stacjonarnego lub przejdź na stronę Poczty Polskiej w celu wygenerowania etykiety zwrotu.


Mogą Państwo również odesłać samodzielnie zwrot na swój koszt.
Prosimy wtedy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu:
Wzór formularza odstąpienia od umowy

Adres do wysyłki zwrotu:

Greenpoint E-Sklep ul. Domagały 5, 30-741 Kraków

Reklamacje

Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 

Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję producenta. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres:

GREENPOINT E-sklep ul. Domagały 5, 30-741 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.  Formularz reklamacji

Share

Menu