CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Zapoznaj się z instrukcją i wybierz sposób zwrotu najlepszy dla siebie!

Bezpłatny zwrot za pomocą Poczty Polskiej

  •     Zaloguj się na swoje konto i przejść do zakładki "Zwróć towar"
  •     Zaznacz zwracane produkty
  •     W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze podaj numer konta do zwrotu należności.
        Przy płatności Dotpay zwracamy automatycznie na to samo konto bankowe.
  •     Zatwierdź zwrot i przejdź na stronę Poczty Polskiej w celu wygenerowania etykiety zwrotu.
  •     Spakuj zwracane produkty, dołącz dowód zakupu i daj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej.
  •     Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.


Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym Greenpoint

  •     Udaj się do dowolnego sklepu Greenpoint ze zwracanym towarem i dowodem zakupu.
  •     Zwrot należności otrzymasz bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.

  •     Adresy naszych sklepów znajdziesz tutaj.



Pamiętaj, że zwracany towar musi mieć oryginalne metki.

Towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty odbioru.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: tel. 12 287 07 07 e-mail: [email protected]

Share

Menu