CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Zapoznaj się z instrukcją i wybierz sposób zwrotu najlepszy dla siebie!

Bezpłatny zwrot za pomocą Paczkomatów Inpost

  •  Zaloguj się na swoje konto Klienta i przejdź do zakładki „Zwróć towar ”.
  •  Zaznacz zwracane produkty.
  •  Podaj numer konta do zwrotu należności  (przy płatności Dotpay zwracamy automatycznie na to samo konto bankowe)
  •  Zatwierdź zwrot


NADAJ PRZESYŁKĘ W PACZKOMACIE

  •  Przejdź na Szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz, a otrzymasz SMS i e-mail z kodem na darmowy zwrot
  •  Spakuj zwracane produkty, dołącz fakturę/paragon, numer zamówienia i udaj się do dowolnego Paczkomatu.
  •  Umieść kod zwrotu na paczce, na ekranie Paczkomatu wybierz opcje “Chce wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod i umieść paczkę w skrytce.
  •  Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym Greenpoint

  •     Udaj się do dowolnego sklepu Greenpoint ze zwracanym towarem i fakturą/paragonem.
  •     Zwrot należności otrzymasz bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.

  •     Adresy naszych sklepów znajdziesz tutaj.


Zwrot przy zakupach bez rejestracji:

Zwrotu dla użytkowników niezarejestrowanych można dokonać tutaj.

Formularz zwrotu

Formularz zwrotu, który należy dołączyć do zamówienia możesz znaleźć tutaj.

Pamiętaj, że zwracany towar musi mieć oryginalne metki.

Towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty odbioru.



W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: tel. 12 287 07 07 e-mail: [email protected]

Share

Menu