Zgodnie z decyzją Głównego Inspektora Sanitarnego nasze sklepy w galeriach i centrach handlowych pozostają zamknięte do odwołania. Poniżej informacje dotyczące zamówień online, które zostały wysłane do naszych sklepów. Robimy wszystko, żeby zamówienia dotarły do wszystkich naszych Klientów możliwie szybko. Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.


Wszystkie zamówienia wysyłane za pomocą Poczty Polskiej, Kuriera DPD i Paczkomatów InPost są realizowane na bieżąco bez zmian. W trosce o bezpieczeństwo zarówno Klientów jak i Kurierów prosimy przy zamówieniu wybierać opcję płatności z góry za pomocą szybkich płatności Dotpay lub przelewu tradycyjnego. Zachęcamy również do odbioru zamówień bez kontaktu z Kurierem, prosimy umówić się z Kurierem (telefonicznie lub przez domofon), żeby zostawił przesyłkę pod drzwiami.

 


ZAMÓWIENIA DOSTARCZONE DO SKLEPÓW STACJONARNYCH
Status zamówienia: "Zamówienie czeka na odbiór w sklepie"

Wszystkie zamówienia, które zostały dostarczone do sklepów i nie zostały odebrane przez Klientów zostaną ponownie nadane bezpłatnie kurierem DPD na adresy domowe Klientów. Zamówienia zostaną wysłane najpóźniej do 5 dni roboczych od zamknięcia sklepów w galeriach handlowych.


ZAMÓWIENIA Z ODBIOREM W SKLEPIE: WYSŁANE LUB W TRAKCIE REALIZACJI
Status zamówienia: "Wysłane" lub "Przyjęte do realizacji"

Zamówienia, które zostały wysłane ale nie dotarły jeszcze do sklepów już wróciły do naszego magazynu i będą wysyłane bezpłatnie kurierem DPD na adresy domowe Klientów. 

ZAMÓWIENIA NIEWYSŁANE
Jeśli w ostatnich dniach złożyłeś zamówienie z odbiorem w sklepie i zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość zmiany sposobu dostawy. W tym celu wyślij maila na adres [email protected] z nowym adresem wysyłki - prosimy w temacie maila wpisywać numer swojego zamówienia




Share

Menu