
Jako świadoma i odpowiedzialna marka staramy się zmniejszać negatywny wpływ biznesu na nasze środowisko. Każdego dnia analizujemy w jaki sposób możemy wspierać kwestie ekologiczne oraz minimalizować nasz wpływ na otoczenie. Sukcesywnie wdrażamy coraz więcej działań mających na celu poprawę tej sytuacji. Jednym z nich jest zwiększenie udziału naturalnych tekstyliów w naszych kolekcji.
To właśnie produkty z lnu, wiskozy, bawełny, lyocellu zyskują coraz większe uznanie naszych Klientów oraz poszerzają kolekcje o materiały przyjazne środowisku. Wierzymy również, że każdy produkt zasługuje na swoją drugą szansę, dlatego w nowych salonach staramy się wykorzystywać wizualnie odświeżone meble z zamkniętych lokali. Podobnie dzieje się z ubraniami z poprzednich kolekcji, które trafiają do sklepów outletowych, gdzie sprzedajemy je w niższych cenach.
We wszystkich nowych sklepach zmniejszamy zużycie energii elektrycznej, poprzez zastosowanie nowych, energooszczędnych systemów oświetlenia LED oraz urządzeń klimatyzacyjnych.
Z kolei Pracownicy naszej Centrali od lat zbierają nakrętki po butelkach, które są wykonane z czystego polimeru PET, który można poddać recyklingowi.