OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych klientów sklepu internetowego GREENPOINT.PL jest Greenpoint S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Domagały 3.

Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Sklep GREENPOINT.PL ogranicza wykorzystanie danych osobowych swoich Klientów do niezbędnego minimum wymaganego do realizacji zamówień złożonych drogą internetową.

Dane osobowe naszych klientów przetwarzane są w celu zawierania za pośrednictwem realizacji zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu GREENPOINT.PL, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragon lub faktura VAT), wysyłki produktów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. Dane osobowe klientów mogą być również przetwarzane przez Sklep GREENPOINT.PLa dla celów statystycznych, archiwizacyjnych, oraz w celu dochodzenia roszczeń związanych z realizacją zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu GREENPOINT.PL, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a także po wyrażeniu na to uprzedniej zgody w celu subskrypcji elektronicznego biuletynu (newslettera), tj. art. 6 ust. 1 lit a) RODO.

Podanie przez klienta sklepu danych osobowych jest konieczne dla założenia profilu klienta, a także dla możliwości złożenia i realizacji zamówienia składanego za pośrednictwem Sklepu oraz subskrypcji elektronicznego biuletynu (newslettera). Niepodanie nam przez klienta danych osobowych wymaganych w stosownych formularzach rejestracyjnych lub formularzach zamówienia skutkuje brakiem możliwości korzystania z usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu GREENPOINT.PL.

Sklep GREENPOINT.PL będzie przetwarzać dane osobowe Klientów przez cały czas istnienia profilu Klienta w Sklepie, przez okres realizacji zamówień, a także przez okres pełnych pięciu następujących po roku, w którym Klient złożył ostatnie zamówienie za pośrednictwem Sklepu.

Dane osobowe Klientów przetwarzane w Sklepie są lub mogą być przekazywane innym osobom, przy pomocy których Sklep GREENPOINT.PL świadczy usługi m.in. takim jak firma informatyczna, hostingodawca, firma księgowa, firma kurierska/spedycyjna, operator pocztowy.

Klient ma prawo dostępu do danych osobowych przetwarzanych w Sklepie, prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia tych danych, a w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Klient, który zarejestrował się w naszym Sklepie może samodzielnie zmieniać swoje dane osobowe po zalogowaniu się na swoje konto TUTAJ

Klientowi w uzasadnionych przypadkach przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego dotyczącej nieprawidłowości w procesie przetwarzania jego danych osobowych, tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe Klientów, którzy wyrazili chęć otrzymywania newslettera są wykorzystywane również do informowania o promocjach i nowościach w naszym sklepie. W każdym momencie Klient może cofnąć swoją zgodę na otrzymywanie newslettera. Wystarczy napisać maila na [email protected] lub kliknąć w link znajdujący się w stopce każdego newslettera.

 

Pliki cookie

Pliki cookie pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i w celu dostosowania Sklepu do indywidualnych preferencji każdego Klienta Administrator stosuje procesy profilowania w formie plików cookies. Stosowane przez Administratora cookies są bezpieczne dla Urządzenia Klienta.

Sklep GREENPOINT S.A. realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Klientach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
  2. poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookies,
  3. poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.

W ramach Sklepu wykorzystywane są dwa typy plików cookies:

  1. cookies sesyjne: są̨ plikami tymczasowymi, które przechowywane są̨ w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej),
  2. cookies trwałe: przechowywane są̨ w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klient może dokonać́ zmiany ustawień́ w tym zakresie, w celu zaprzestania gromadzenia i przechowywania plików cookies. Przeglądarka internetowa umożliwia usuniecie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą̨ wpłynąć́ na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych GREENPOINT.PL.

Informacje o niektórych zachowaniach Klientów podlegają̨ logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są̨ wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania sklepem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług.

Sklep zbiera informacje podane dobrowolnie przez Klienta. Sklep może zapisać́ automatycznie informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

Dane podane w formularzu są̨ przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi Rejestracji lub Zamówienia.

Administrator wykorzystuje cookies w następujących celach:

  1. dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Klienta oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Sklepu;
  2. utrzymania sesji Klienta Sklepu, dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  3. poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Klientów na strony internetowe Sklepu;
  4. tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci Sklepu korzystają ze stron internetowych Sklepu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  5. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem zewnętrznych i wewnętrznych narzędzi analitycznych;
  6. prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Klienta z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi reklamy internetowej;
  7. zalogowania do Sklepu za pomocą serwisu społecznościowego, np. Facebook.com;
  8. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Sklepu za pomocą serwisów społecznościowych;
  9. wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego.

 

Wszelkie informacje odnośnie dostępu, zmiany, poprawiania oraz usuwania swoich danych osobowych Klienci mogą uzyskać kontaktując się̨ z nami pod adresem: [email protected]