NIEDZIELA ONLINE Wszystko -25% przy min. 99,99 zł | kod: RABAT trwa jeszcze przez

Najczęściej zadawane pytania

W naszym sklepie możesz wyszukiwać produkty w następujący sposób:

1. Wybierz interesujący Cię dział w menu znajdującym się na górze strony (KOLEKCJA, WYPRZEDAŻ).
2. Następnie możesz przeglądać wszystkie produkty z wybranego działu lub zawęzić wyszukiwanie do określonej kategorii np. Bluzki i koszule, Topy, Swetry, Spódnice itp.
3. Po lewej stronie ekranu znajdziesz również filtry umożliwiające ograniczenie przeglądanych produktów do określonego rodzaju, rozmiaru czy koloru.

Po dotarciu na stronę interesującego Cię produktu należy wybrać odpowiedni rozmiar oraz kolor, a następnie nacisnąć guzik "Dodaj do koszyka" znajdujący się z prawej strony opisu towaru.

Produkty trafią do Twojego koszyka z zakupami, którego zawartość pokażemy Ci za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie. Przed złożeniem zamówienia, w każdej chwili możesz usunąć z koszyka dowolny produkt. Możesz również zmienić ilość zamawianego towaru. Aby kontynuować zakupy wystarczy kliknąć przycisk „Kontynuuj zakupy” – zawartość Twojego koszyka zostanie zapisana przez cały czas, kiedy będziesz poruszać się po stronie naszego sklepu.

Przeglądając naszą ofertę cały czas masz dostęp do swojego koszyka, odnośnik do jego zawartości znajduje się zawsze na samej górze strony. W koszyku wyświetlone są wszystkie pozycje, które zostały do niego włożone wraz z opisem rozmiaru i koloru, ilością i ceną. Podsumowanie wartości na dole dotyczy tylko towarów, nie obejmuje jeszcze kosztów przesyłki, które zależą od wysokości zamówienia i zostaną naliczone w późniejszym etapie.
 

Przy każdym z naszych produktów znajdą Państwo czas realizacji zamówienia, uzależniony od dostępności danego towaru. Dostępność oznacza czas oczekiwania na wysłanie towaru przez sklep GREENPOINT.PL. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma swoje zamówienie w ciągu 24 godzin.

Przesyłka zostanie wysłana w ciągu 48h od otrzymania płatności.
Prosimy pamiętać, że czas doręczenia przesyłki zależy również od wybranej przez Państwa metody zamówienia.
 

Dla zamówień powyżej kwoty 199 zł wysyłka jest bezpłatna. 

OPERATOR

CZAS DORĘCZENIA PRZESYŁEK

KOSZT DOSTAWY

kurier.jpg

1-2 dni roboczych

wysyłka od poniedziałku do piątku

10,90 zł

1-2 dni roboczych

wysyłka od poniedziałku do piątku

9,90 zł

1-2 dni roboczych

wysyłka od poniedziałku do piątku

13,90 zł

1-2 dni roboczych

wysyłka od poniedziałku do piątku

11,90 zł


Dostawa do sklepu stacjonarnego:
Do 3 dni roboczych od nadania
wysyłka od poniedziałku do piątku

Bezpłatne!
     

Koszt płatności przy odbiorze wynosi 1,10 zł

Korzystając z dostawy do sklepów stacjonarnych i osobistego odbioru towaru nie płacisz za przesyłkę, bez względu na wartość zamówienia. 

Podczas składania zamówienia w koszyku wybierz opcję dostawy „Odbiór w sklepie”
Z listy rozwijanej wybierz sklep, w którym chcesz odebrać zamówienie
Korzystając z odbioru osobistego masz do wyboru dwie metody płatności: Płatność przelewem i Przelewy24 czyli szybkie płatności
Czas dostawy do sklepu stacjonarnego wynosi do 7 dni roboczych
Gdy paczka dotrze do wybranego sklepu, otrzymasz informację e-mail
Aby odebrać zamówienie musisz podać nr zamówienia oraz opcjonalnie 4 ostatnie cyfry nr telefonu lub adres e- mail

Wybierz sposób, w jaki chciałbyś zapłacić za swoje zamówienie:

1. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych możesz zapłacić:

- szybkim przelewem elektronicznym z wybranych polskich banków, blikiem, kartą lub poprzez płatności odroczone

2. Za pobraniem – za zamówienie zapłacisz gotówką listonoszowi lub kurierowi, który doręczy Ci zamówienie.

Po uzupełnieniu wszystkich danych dotyczących zamówienia zapytamy Cię o adres, na którym mamy wysłać Twoje zamówienie. W tym celu pojawi się okno z dwiema możliwościami:

1. Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło, a Twoje dane do przesyłki zostaną automatycznie uzupełnione. Jeśli chcesz, żeby zamówienie zostało wysłane na inny adres, wystarczy zmienić odpowiednie dane.
2. Podaj dane dostawy Twojego zamówienia. Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie musisz ustalić hasło, dzięki czemu otrzymasz konto na którym będą przechowywane Twoje dane oraz zamówienia.

O podaniu adresu wysyłki jeszcze raz zobaczysz swój koszyk wraz ze wszystkimi podanymi przez Ciebie danymi. Upewnij się, że wszystkie dane są prawidłowe, a następnie kliknij na przycisk "KUPUJĘ I PŁACĘ". Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

W przypadku gdy wybrałeś płatność przelewem będziemy oczekiwać na wpłatę do 7 dni. Po tym czasie anulujemy zamówienie.
Jeżeli jednak nadal będziesz chciała je zrealizować prosimy o kontakt z BOK

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia odebrania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo nas poinformować:
Zgłoszenie zwrotu może nastąpić bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Wszystkie szczegóły znajdą Państwo tutaj.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zwracane produkty. Jeżeli zwrot dotyczy wszystkich produktów to w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę ze zwrotem. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar zakupiony w sklepie internetowym www.greenpoint.pl mogą Państwo zwrócić w większości sklepów stacjonarnych Greenpoint lub samodzielnie odesłać do nas towar na adres zamieszczony poniżej, wtedy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty wysyłki zwracanych rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zaloguj się na swoje Konto Klienta, przejdź do zakładki Historia zamówień, wybierz zamówienie i kliknij "Pokaż szczegóły" z prawej strony.
Zaznacz zwracane produkty.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze podaj numer konta, na który mamy zwrócić należność.
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą szybkich płatności zwracamy automatycznie na to samo konto bankowe.
Wybierz sposób zwrotu. Zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz odesłać do nas dowolną firmą kurierską.

Możesz wybrać również "Zwrot w sklepie stacjonarnym" - tu wybierz sklep w listy, w którym chcesz dokonać zwrotu lub wybierz opcję nadania przesyłki, wówczas zatwierdź zwrot, klikając "Zatwierdź zwrot" i udaj się do sklepu stacjonarnego.

Prosimy wtedy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu: Wzór formularza odstąpienia od umowy

Adres do wysyłki zwrotu: Greenpoint E-Sklep ul. Domagały 3, 30-741 Kraków

Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję producenta. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.
Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Sklep umożliwia Klientowi bezpłatny zwrot wadliwego Towaru w większości sklepów stacjonarnych Greenpoint S.A. na terenie całej Polski. Klient ma także możliwość odesłania wadliwego Towaru za pomocą szybkich zwrotów INPOST wchodząc na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl i wybierając z listy kod sklepu: GP-Zwrot. Klient otrzyma kod smsem do realizacji zwrotu, a Sklep pokryje koszty przesyłki.

Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres: GREENPOINT E-sklep ul. Domagały 3, 30-741 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.  Formularz reklamacji