Dodatkowe -15% na SALE przy min. 99,99 z kodem: SALE15

Zwrot towaru

CHCESZ ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ PRODUKT?

Zapoznaj się z instrukcją i wybierz sposób zwrotu najlepszy dla siebie!

Pamiętaj, że zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania.

Towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia.

ZGŁASZANIE ZWROTU - KONTO KLIENTA

ZGŁASZANIE ZWROTU - PRZY ZAKUPACH BEZ REJESTRACJI

Zwrotu dla użytkowników niezarejestrowanych można dokonać tutaj.

ZWROT TOWARU DO MAGAZYNU ONLINE

Zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz odesłać do nas dowolną firmą kurierską.

Zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania. Na wymianę i zwrot towaru masz 30 dni od daty odbioru produktu.

Zgłoś zwrot na Greenpoint.pl, zapakuj produkty do paczki oraz wyślij produkty z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu.

Aby wymienić towar w magazynie online należy zwrócić produkt do magazynu i zrealizować kolejne zamówienie.

Koszt przesyłki ze zwróconym towarem pokrywany jest przez klienta.

Do spakowania zwracanych produktów możesz wykorzystać pudełko lub foliopak, w którym dostarczyliśmy zamówienie.

Dołącz wypełniony formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) oraz dowód zakupu.

Odeślij produkty na nasz adres:

GREENPOINT E-Sklep

ul. Domagały 3

30-741 Kraków

Zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz również wymienić lub zwrócić w większości sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski.

Zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania. Na wymianę i zwrot towaru masz 30 dni od daty odbioru produktu.

Przygotuj zwracane produkty oraz dowód zakupu.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: tel. 12 287 07 07 e-mail: [email protected]