Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę lub przynieś do wybranego sklepu
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Ważne informacje
Chcesz zwrócić lub wymienić produkt?
Zapoznaj się z instrukcją i wybierz sposób zwrotu najlepszy dla siebie!
Pamiętaj, że zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania.
Towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia.
Zgłaszanie zwrotu - konto klienta
- • Zaloguj się na swoje Konto Klienta i przejdź do zakładki ,,Zwróć towar”
- • Zaznacz zwracane produkty
- • Podaj numer konta do zwrotu należności (przy płatności online należność zwracamy automatycznie na to samo konto bankowe)
- • Zatwierdź zwrot
Zgłaszanie zwrotu - prz zakupach bez rejestracji
Zwrotu dla użytkowników niezarejestrowanych można dokonać tutaj.
Zwrot towaru do magazynu online
Zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz odesłać do nas dowolną firmą kurierską na własny koszt.
Zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania. Na wymianę i zwrot towaru masz 30 dni od daty odbioru produktu.
Zgłoś zwrot na Greenpoint.pl, zapakuj produkty do paczki oraz wyślij produkty z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu.
Do spakowania zwracanych produktów możesz wykorzystać pudełko lub foliopak, w którym dostarczyliśmy zamówienie.
Dołącz wypełniony formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) oraz dowód zakupu.
Odeślij produkty na nasz adres:
GREENPOINT E-Sklep
ul. Domagały 3
30-741 Kraków
Wymiana towaru w magazynie online
Aby wymienić towar w magazynie online należy zwrócić produkt do magazynu i zrealizować kolejne zamówienie.
Wymiana/zwrot w sklepie stacjonarnym
Zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz wymienić lub zwrócić w większości sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski.
Zwracany towar musi mieć oryginalne metki i nie posiadać znamion użytkowania. Na wymianę i zwrot towaru masz 30 dni od daty odbioru produktu.
Przygotuj zwracane produkty oraz dowód zakupu.
• Udaj się do dowolnego sklepu Greenpoint ze zwracanym lub wymienianym towarem i fakturą/paragonem.
• Zwrot należności otrzymasz bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. • Adresy naszych sklepów znajdziesz tutaj.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: tel. 12 287 07 07 e-mail: [email protected]